Nie masz produktów w koszyku.
Proces reklamacji
UWAGA:
Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo przed wysłaniem do nas paczki.
Proces reklamacji
Tutaj informujemy Państwa szczegółowo jak wygląda proces reklamacji towaru.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez nas reklamacji, o czym zostaną Państwo powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy podany przez Państwa albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez Państwa.
Wadliwy towar zostanie od Państwa odebrany na nasz koszt, a Państwa poprosimy o dokonanie reklamacji poprzez wypełnienie zgłoszenia gwarancyjnego dostępnego w postaci pliku pdf na stronie www.hulajnogimicro.pl, podając w jego treści przyczynę reklamacji towaru.
Prawo do złożenia reklamacji przysługuje Państwu przez 2 (dwa) lata od dnia wydania towaru.
Skorzystanie przez Państwa z uprawnień opisanych w niniejszym punkcie nie ogranicza możliwości skorzystania z uprawnień związanych z gwarancją, o ile ujawnione wady towaru podlegają ochronie gwarancyjnej.